Prilagodba pristupačnosti

A

A

Nacionalno istraživanje čitalačke pismenosti u osnovnim školama

1. kolovoza 2023.

Podijeli

Nacionalno istraživanje čitalačke pismenosti provedeno je u veljači 2023. godine u 85 osnovnih škola iz svih dijelova Hrvatske, u skladu s Nacionalnom strategijom poticanja čitanja za razdoblje od 2017. do 2022. godine.

Sukladno Nacionalnoj strategiji poticanja čitanja za razdoblje od 2017. do 2022. godine bilo je potrebno prikupiti znanstveno-istraživačke podatke na nacionalno-reprezentativnim uzorcima o stanju čitalačke pismenosti i o navikama čitanja osnovnoškolaca u Republici Hrvatskoj. S tim ciljem Ministarstvo znanosti i obrazovanja u suradnji s Ministarstvom kulture i medija zadužilo je Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja za dio istraživačkih aktivnosti predviđenih akcijskim planom Nacionalne strategije poticanja čitanja.

Navedeno je u skladu s Akcijskim planom Nacionalne strategije poticanja čitanja za razdoblje od 2017. do 2022. godine, 1. cilj – osigurati znanstvena istraživanja koja će rezultirati spoznajama važnima za poticanje čitanja.

Nacionalno istraživanje čitalačke pismenosti provedeno je u veljači 2023. godine u 85 osnovnih škola iz svih dijelova Hrvatske. Primijenjeno je šest unaprijeđenih ispitnih knjižica za ispitivanje čitalačke pismenosti koje je ispunjavalo oko 2000 učenika prema razini u petome i sedmome razredu.

Završni izvještaj o provedenim aktivnostima i rezultatima Nacionalnoga ispitivanja čitalačke pismenosti dostupan je na mrežnoj stranici Ministarstva znanosti i obrazovanja, na poveznici https://mzo.gov.hr/vijesti/nacionalno-istrazivanje-citalacke-pismenosti-u-osnovnim-skolama/5662

Izvor: Ministarstvo znanosti i obrazovanja

 

 

Podijeli

Pročitaj druge vijesti

20. siječnja 2025.

Objavljena pjesnička antologija Chile-Croacia 2024

16. siječnja 2025.

‘Sinovi, kćeri’ Ivane Bodrožić u konkurenciji za Dublin Literary Award

15. siječnja 2025.

Odabrane najljepše oblikovane hrvatske knjige u 2024. godini